Hrvatsko izdanje najboljeg talijanskog časopisa za uređenje interijera.

Bavi se svim temama vezanim uz interijere, svim stilovima, pruža informacije o uslugama i proizvodima. Kao oglašivači u njoj su redovno prisutni vodeći talijanski i svjetski brandovi iz svih segmenata tržišta interijera, a pojavljuju se i ostali ekskluzivniji brandovi vezani uz stil života. Licencirano hrvatsko izdanje Bravacase u stilskom smislu i svojoj formi slijedi talijansko. Pokriva sve teme vezane uz interijere i pruža sve informacije o proizvodima i uslugama. Istovremeno prilagođeno je hrvatskom tržištu, odnosno proizvodima koji se na njemu mogu naći. Časopis se obraća ciljanoj publici, koju zanima i koja se bavi uređenjem i opremanjem interijera. S obzirom na trend izgradnje i opremanje interijera u Hrvatskoj, takva publika prilično je široka. Konceptualno Bravacasa sastoji se od dvije cjeline.U prvoj se nalaze reportaže o kućama i stanovima, u kojima su spomenuti proizvodi koji su korišteni pri uređenje tih prostora. Drugi dio, zamišljen kao domaći izlog, sastoji se od tematskih priloga o proizvodima vezanim za uređenje interijera, u kojim se nalaze proizvodi prisutni na domaćem tržištu. Ovaj dio sastoji se od promotivnih materjala (slika i tekstova) dobivenih od strane oglašivača koji se odluče reklamirati u Bravacasi. U izradi tematskih priloga korištene su kvalitetne fotogtafije i promo materjali, koji osiguravaju estetsku kvalitetu časopisa. Publika koja ima razvijenu kulturu stanovanja ili koja je poslovno vezana uz uređenje interijera zasigurno će prepoznati kvalitetu ovog časopisa, a na nama je da zadovoljimo naše čitatelje i oglašivač.